Bilişim altyapınızın sürekliliği için yerinde destek hizmeti sunmaktayız. Servis Bakım ve destek hizmetleri kapsamında, her müşteriye özel farklı hizmet seviyesi anlaşmaları gerçekleştirmekte ve müşteri memnuniyetini sağlamayı hedeflemekteyiz.

Bakım ve destek hizmetlerimizin temel bileşenleri;

  • Mevcut altyapının incelenmesi ve envanterin toplanması ile kayıt altına alınması,
  • Terminal bilgisayar destek taleplerinin kayıt altına alınması ve raporlanması,
  • Telefon veya uzaktan bağlantı ile kısa sürede geri dönüş sayesinde problemlere çabuk müdahale edilmesi,
  • Uzmanlık isteyen konularda BT çalışanlarına e-mail desteği verilmesi,
  • Acil durumlarda BT bileşenleri ile ilgili sorunlar için acil yerinde mühendislik hizmeti,
  • Periyodik koruyucu bakım ve kontrol hizmetleri,
  • Eposta ve Bütünleşik Mesajlaşma Sistemi Kurulumları
  • Sunucu, Veri depolama, Sanallaştırma ve Yedekleme Sistemleri Entegrasyonu ve Yapılandırma Hizmeti,
  • Etki alanı (Domain) Yapılandırma ve Geçiş Hizmetleri,
  • Veritabanı kümeleme ve süreklilik çözümleri,
  • Ağ yönetimi çözümleri (Kablolu/Kablosuz ağ kurulum ve konfigürasyonları),
  • Güvenlik  çözümleri (Güvenlik duvarı, antivirüs yazılımları) kurulum ve yapılandırma hizmeti,
  • Felaket senaryolarına uygun çözüm entegrasyonu,
  • Loglama ve uyumluluk (compliancy) çözümleri.

Aşağıdaki bilgileri doldurarak,
devam eden veya tamamlanmış servis işlemlerinize dair bilgilere ulaşabilirsiniz.